mandag den 18. februar 2008

Mine gode tips ?

Gode tips til husarbejde kan gives udfra flere vinkler. På denne blog giver jeg "husgeråd" der tager udgangspunkt i følgende vinkler i prioriteret rækkefølge:
  • tips der er miljøvenlige ?
    tips der er co2 venlige ?
  • tidsbesparende tips ?
  • etisk forsvarlige tips ?
  • tips, der lægger op til samarbejde ?
  • tips, der er prisbillige
  • tips, der gavner det danske BNP
  • tips, der gavner den internationale økonomi ?

Jeg vil i det følgende give inspirerende tips som til den danske familie

2 kommentarer:

Danutha sagde ...

Kommentar til CO2 udslippet. Vi har i min klasse på ankerhus snakket om win/win situationer i forhold til miljø og sundhed.
Et forslag til dette, er at man i stedet for at tage bilen, og derved øge CO2 udslippet, tager cyklen. Motion sætter gang i ens kredsløb og mindsker derved risikoen for fx. hjertekarsygdomme. Dette er en WIN/WIN situation så det batter :-D Danutha

University College Sjæland sagde ...

Yes
Og hvis man finder en genbrugscykel og maler den samme farve som FruGrøns så er det både sjovt, grønt og sundt. Min genbrugscykel er en batavius, som er af en meget bedre kvalitet end flere af de nye cykler.
God tur Hej FruGrøn